در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

اگر کالایی مشمول مفاد ضمانت هفت روزه دکاشاپ می‌باشد، پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش دکاشاپ هماهنگی‌های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به دکاشاپ ارسال نفرمایید. قبل از تماس با بخش پشتیبانی حتما کد سفارش و اطلاعات خرید خود را یادداشت نمایید.
 
جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش و یا هماهنگی جهت بازگرداندن کالا می‌توانید با شماره تلفن : 02177090671، 02177090676، 02177132052 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی دیگر در صفحه “ارتباط با ما” از خدمات پس از فروش ما استفاده نمایید.
 
آدرس پستی ما: استان تهران – شهر تهران – میدان رسالت – بزرگراه رسالت – چهارراه سرسبز – پلاک707 ساختمان عتیق – واحد 8 – کد پستی: 1681819831
 
بازگشت کالا صرفا با اطلاع رسانی به پشتیبانی و تایید ایشان امکان پذیر می باشد، توجه داشته باشید هر گونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی بر عهده ی کاربر می باشد. برای ارسال کالای مرجوعی در سراسر کشور و یا تهران کاربر باید از طریق پست بسته را برای دکاشاپ ارسال نماید.
 
نکته مهم : خریداران محترم به هیچ وجه کالا به صورت حضوری تعویض نخواهد شد.
 
 

در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت و یا حتی اگر کالا بدون مشکل به دست شما عزیزان رسید و شما از خرید خود منصرف شده اید و میخواهید کالا را بازگردانید، کاربران عزیز حداکثر طی 7 روز (پس از دریافت کالا) باید مورد را به تیم پشتیبانی دکاشاپ اطلاع دهند. تیم پشتیبانی دکاشاپ پس از بررسی مورد اعلام شده, راهنمایی‌های لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام می‌دهند. پس از آن به هیچ وجه امکان انصراف از سفارش و عودت کالا وجود نخواهد داشت. باید آن محصول را پلمپ و کاملا سالم به ما برگردانید. هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تطابق کالا با سفارش و سایر موارد توجه فرمایید.

به طور مثال شما یک آیفون تصویری تابا از فروشگاه اینترنتی دکاشاپ خریداری کرده اید و بعد از نصب مانیتور و یا پنل درباز کن تصویری در محل، متوجه شده اید که این محصول یک ایراد یا اشکال فنی دارد، به هیچ عنوان سعی در بازکردن محصول از محل نصب نکنید.

با استفاده از شماره و یا پارت نامبر در کناره های محصول و یا نوشته شده بر روی کارتن کالا با گارانتی آن شرکت ارتباط برقرار کنید. تمامی محصولات موجود در سایت فروشگاهی دکاشاپ دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشند و برای آگاهی و اطلاع از شرایط گارانتی محصولات میتوانید با تماس با کارشناسان سایت دکاشاپ و یا مراجعه به صفحه “اطلاع از گارانتی محصولات” از خدمات پس از فروش محصولات بهره مند شوید.

 

 

کالاهایی که کارتن و جعبه اصلی محصول خراب شده باشد غیر قابل تعویض می باشد. استفاده از این بند تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دکاشاپ بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

تمامی محصولات خریداری شده از فروشگاه اینترنتی دکاشاپ همچون کالاهای ارتباطی مانند آیفون های تصویری، تجهیزات حفاظتی و امنیتی همچون دوربین های مداربسته و دیگر محصولات دیجیتال و صنعتی همچون مانیتور های صنعتی تنها و تنها شرط بازگشت و انصراف از خرید آنها باز نشدن کارتن، پلمپ بودن و کاملا سالم بودن آن ها میباشد. مخدوش شدن و یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل این محصولات را از ضمانت 7 روز بازگشت کالا خارج میکند.

لوازم مصرفی جک پارکینگ و راهبند مانند ریموت کنترل، فلاشر چشمک زن، مدار کنترل جک و یا چشمی (فتوسل) تنها در صورتی جزء گارانتی و 7 روز ضمانت برگشت کالا محسوب میشوند که سفارش به صورت اشتباهی ارسال شده باشد و محصول غیر اصلی به جای سفارش اصلی و فابریک به دست مشتری رسیده باشد.

 

شرایط عودت وجه برای شما مشتریان عزیز نیز بسیار آسان می باشد. فروشگاه دکاشاپ برای رضایت خاطر مشتری و جلب اعتماد برای مرجوعی کالاها شرایط راحتی را ایجاد کرده است. برای درخواست عودت وجه ، شما عزیزان میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما و با پر کردن فرم موجود با موضوع عودت وجه و همچنین درج شماره کارت با نام خریدار، مبلغ واریزی خود را برای کالای منصرف شده دریافت کنید. عودت وجه پس از ثبت درخواست طی 24 الی 72 ساعت انجام خواهد شد.

  • وارد سایت دکاشاپ شوید.
  • روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
  • در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
  • میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

مشاهده توضیحات تکمیلی  >

ضمانت اصل بودن کالا تمامی محصولاتی که در سبد کالای دکاشاپ موجود است دارای گارانتی و ضمانت نامه می باشد و دارای خدمات پس از فروش از نماینده آن محصول در ایران است. قابل ذکر است که خدمات پس از فروش بعضی از محصولات توسط همین شرکت دکاشاپ انجام می پذیرد. تمامی کالاهایی که در […]
 
بله. شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. تلاش ما در فروشگاه اینترنتی دکاشاپ همواره بر ارائه‌ ی خدمات پس از فروش عالی و کسب رضایت مشتریان بوده است. توجه به نیازهای مشتریان در جهت پاسخگویی موثر به سوالات و جلب رضایت ایشان از اولویت های […]
 
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده، در سایت عضو باشید و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید. با عضویت در دکاشاپ می‌توانید: – […]
 
نحوه تحویل فوری کالا در تهران: شما مشتریان محترم برای اطلاع از شرایط و ضوابط روش های ارسال سفارش در ادامه این مقاله میتوانید به نحوه تحویل کالا در سراسر کشور توسط فروشگاه اینترنتی دکاشاپ اطلاع پیدا کنید. تحویل کالا در تهران به سه روش انجام میگردد که در روش اول تحویل محصول با استفاده […]
 
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های ما بوده است و فروشگاه دکاشاپ در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
 

هنوز هم سوال دارید؟

لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما ارتباط برقرار کنید.

تماس با ما