بازگشت

آیا کالاهایی که در سایت دکاشاپ بفروش می رسد اصل هستند؟

آیا کالاهایی که در سایت دکاشاپ بفروش می رسد اصل هستند؟

ضمانت اصل بودن کالا

تمامی محصولاتی که در سبد کالای دکاشاپ موجود است دارای گارانتی و ضمانت نامه می باشد و دارای خدمات پس از فروش از نماینده آن محصول در ایران است. قابل ذکر است که خدمات پس از فروش بعضی از محصولات توسط همین شرکت دکاشاپ انجام می پذیرد. تمامی کالاهایی که در دکاشاپ موجود است، تحت عنوان برند های معتبر است و تمامی برند های ایرانی دارای گارانتی و ضمانت اصل بودن کالا نیز هستند. همچنین تمامی محصولات وارداتی نیز توسط شرکت وارد کننده ی آن گارانتی شده اند و نام آن شرکت وارد کننده نیز در وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت شده است.

ضمانت اصل بودن کالا
نکته بسیار مهم و ضروری که شما کاربران عزیز باید آن را در نظر داشته باشید و قبل از خرید آن توجه بسیار زیادی داشته باشید، این است که بعضی محصولاتی که اصل هستند به دلیل قیمت بالا دارای نمونه فیک یا غیر اصل در بازار نیز می باشند و محصولات اصل در فروشگاه دکاشاپ در توضیحات آن محصول کاملا قابل تشخیص از محصولات فیک هستند، که دکاشاپ بنا به صداقت کاری و تعهد خود به مشتریان این امر را برای شما به صورت ضروری بازگو کرده است.

حال شما عزیزان با عنایت به این موارد مهم می توانید به راحتی از اصل بودن و یا اعتبار محصولات مطمئن شوید. لازم به ذکر است کلیه کالاهایی که گارانتی دارند بعد از تحویل به خریدار و عدم استفاده از مهلت 7 روز ضمانت بازگشت (بازگشت کالا به صورت پلمپ)، در صورتی که با هرگونه ایراد و اشکال نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و هرگونه ی دیگر رو به رو گردید، بررسی مساله در خدمات پس از فروش همان شرکت تولید کننده کالا می باشد و فروشگاه اینترنتی دکاشاپ هیچ گونه مسئولیتی در قبال این محصولات ندارد.

 

پرسش های پرتکرار
چطور میتوانم سفارش خود را پیگیری کنم؟
وارد سایت دکاشاپ شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
آیا کالاهایی که در سایت دکاشاپ بفروش می رسد اصل هستند؟
ضمانت اصل بودن کالا تمامی محصولاتی که در سبد کالای دکاشاپ موجود است دارای گارانتی و ضمانت نامه می باشد و دارای خدمات پس از فروش از نماینده آن محصول در ایران است. قابل ذکر است که خدمات پس از فروش بعضی از محصولات توسط همین شرکت دکاشاپ انجام می پذیرد. تمامی کالاهایی که در […]
آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله. شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. تلاش ما در فروشگاه اینترنتی دکاشاپ همواره بر ارائه‌ ی خدمات پس از فروش عالی و کسب رضایت مشتریان بوده است. توجه به نیازهای مشتریان در جهت پاسخگویی موثر به سوالات و جلب رضایت ایشان از اولویت های […]
آیا برای خرید از دکاشاپ ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده، در سایت عضو باشید و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید. با عضویت در دکاشاپ می‌توانید: – […]
نحوه تحویل و شرایط ارسال کالا به سراسر ایران چگونه است؟
نحوه تحویل فوری کالا در تهران: شما مشتریان محترم برای اطلاع از شرایط و ضوابط روش های ارسال سفارش در ادامه این مقاله میتوانید به نحوه تحویل کالا در سراسر کشور توسط فروشگاه اینترنتی دکاشاپ اطلاع پیدا کنید. تحویل کالا در تهران به سه روش انجام میگردد که در روش اول تحویل محصول با استفاده […]
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های ما بوده است و نیکی کالا در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
بله شما میتوانید سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.