سوالات متداول

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود

  • وارد سایت دکاشاپ شوید.
  • روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
  • در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
  • میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

مشاهده توضیحات تکمیلی  >

ضمانت اصل بودن کالا تمامی محصولاتی که در سبد کالای دکاشاپ موجود است دارای گارانتی و ضمانت نامه می باشد و دارای خدمات پس از فروش از نماینده آن محصول در ایران است. قابل ذکر است که خدمات پس از فروش بعضی از محصولات توسط همین شرکت دکاشاپ انجام می پذیرد. تمامی کالاهایی که در […]
بله. شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. تلاش ما در فروشگاه اینترنتی دکاشاپ همواره بر ارائه‌ ی خدمات پس از فروش عالی و کسب رضایت مشتریان بوده است. توجه به نیازهای مشتریان در جهت پاسخگویی موثر به سوالات و جلب رضایت ایشان از اولویت های […]
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده، در سایت عضو باشید و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید. با عضویت در دکاشاپ می‌توانید: – […]
نحوه تحویل فوری کالا در تهران: شما مشتریان محترم برای اطلاع از شرایط و ضوابط روش های ارسال سفارش در ادامه این مقاله میتوانید به نحوه تحویل کالا در سراسر کشور توسط فروشگاه اینترنتی دکاشاپ اطلاع پیدا کنید. تحویل کالا در تهران به سه روش انجام میگردد که در روش اول تحویل محصول با استفاده […]
 
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های ما بوده است و دکاشاپ در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
 

هنوز هم سوال دارید؟

لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما ارتباط برقرار کنید.

تماس با ما